20090620

Love&Affection


Com um pouco de ar fresco já consigo pensar. E ouvir esta música como ela merece ser ouvida.. melodia e letra completam-se.



Joan Armatrading - Love and affection
faz parte da banda sonora da L Word, numa das melhores cenas da 5a Temporada, com a Tina e Bette)

I am not in love/But I'm open to persuasion/East or West/Where's the best/For romancing/With a friend/I can smile/But with a lover/I could hold my head back/I could really laugh/Really laugh/Thank you/You took me dancing'/Cross the floor/Cheek to cheek/But with a lover/I could really move/Really move/I could really dance/Really dance/Really dance/Really dance/I could really move/Really move/Really move/Really move/Now if I can feel the sun/In my eyes/And the rain on my face/Why can't IFeel love/I can really love/Really love/Really love/Really love/Really love/Love love love love/Love love love love/Now I got all/The friends that I want/I may need more/But I shall just stick to those/That I have got/With friends I still feel/So insecure/Little darling I believe you could/Help me a lot/Just take my hand/And lead me where you will/No conversation/No wave goodnight/Just make love/With affection/Sing me another love song/But this time/With a little dedication/Sing it, sing it/You know that's what I like/Once more with feeling/Give me love/Give me love/Give me love/Love...

1 comentário:

  1. Vou ter de concordar contigo uma vez mais... Bonita música. Já o ar fresco.. Não sei onde é que tu o arranjaste, porque só hoje é que o estou a sentir. :P

    ResponderEliminar